Dr's Dessert

Dr's Dessert
Follow our instagram @drsdessert. Base in Kota Bharu, Kelantan. msg/whatsapp 019-4424904 untuk order.

Saturday 28 January 2017

Shopping di ZALORA

Assalamualaikum semua.

Sempena Chinese New Year, ZALORA ada buat sale besar-besaran. 18% discount. Semalam saya dah beli 1 Casio Watch harga RM175.90 dan 1 t-shirt brand ZALORA RM29. Total RM204.90, lepas 18% discount jadi RM168.02. Berbaloi2.

Jam brand Casio. Cantik bukan?

T-shirt brand zalora. :D

Saya memang pengguna setia ZALORA sejak dulu lagi. Banyak dah shopping kat zalora. Kasut, baju, jam dan lain2. ZALORA memang sentiasa buat offer, lagi2 musim perayaan. Biasa setiap tahun akan ada free delivery period without minimum purchase, so first time dulu saya try beli 1 t-shirt RM20 je, dapat free delivery. Tapi musim2 biasa, free delivery hanya untuk minimum purchase RM75.

Banyak t-shirt saya dari ZALORA ni. Huhuhu. Sebab suka pattern dia yang light2, colour dia dan bagi saya dari kelantan ni susah nak cari pattern t-shirt2 macam ni. So beli jelah online kat ZALORA ni. Senang. 

Oh ya untuk 18% discount tu, hanya perlu masukkan discount code FIERY masa nak checkout with minimum purchase RM170 ya. Kalau untuk new user, memang tak pernah shopping kat ZALORA dan pembelian tak sampai RM170 pun, boleh guna discount code ZBAP1an ni utk 15% discount. Selamat membeli-belah di ZALORA!

p/s: Follow @drsdessert di instagram untuk update kek2 dari saya. :D


No comments:

Post a Comment

Kongsi Resepi