Dr's Dessert

Dr's Dessert
Follow our instagram @drsdessert. Base in Kota Bharu, Kelantan. msg/whatsapp 019-4424904 untuk order.

Wednesday 11 January 2017

Dr's Dessert


Assalamualaikum semua.

Dah bersarang blog saya tinggalkan. Tapi dalam2 duk tinggalkan, ada yang masa melawat blog saya untuk mendapatkan resepi2 yang saya kongsikan sebelum ni. Alhamdulillah and thank you for the support.

Saya sekarang dah habis pun 5 tahun pengajian sebagai pelajar doktor pergigian. Sekarang tunggu posting. Sambil2 tunggu posting tu, busy uruskan bisnes Dr's Dessert.

Di sini, saya nak kongsikan beberapa kek dari Dr's Dessert.

#nutellaredvelvet #hohohocake #raspberrypistachio
Raspberry pistachio cake inside

Nutella red velvet inside
Untuk lebih update. boleh follow @drsdessert di instagram. Tempahan diterima untuk sekitar daerah kota bharu dan kawasan sekitarnya. Boleh whatsapp saya 019-4424904 untuk tempahan. terima kasih.

No comments:

Post a Comment

Kongsi Resepi