Dr's Dessert

Dr's Dessert
Follow our instagram @drsdessert. Base in Kota Bharu, Kelantan. msg/whatsapp 019-4424904 untuk order.

Thursday 17 May 2012

Menang Hadiah Sambil Buat Duit!

Assalamulaikum and a very good day.

Today, saya nak share tentang menang hadiah sambil buat duit dengan says.my. Says.my sekarang menyambut ulang tahun ke-4. Banyak hadiah yang boleh menang including new ipad, ipod touch, samsung galaxy S3, Panasonic Lumix DMS-FZ40 dan banyak lagi hadiah yang menarik! Dan diaorang akan buat lucky draw untuk setiap hari untuk tempoh 30 hari. So, peluang nak menang tu sangat tinggi. Tapi, nak join tu kena ada cara-caranya.

1) Click here dan pilih untuk create new account. Nak buat account says.my ni perlu ada FB jer dan FREE!


2) Lepas tu, anda dah layak join untuk menang giveaway from says.my. Tapi alang-alang dah join says.my ni, so start lah sharing campaign. Setiap unique click dibayar dengan RM0.20-0.40. Lumayan kan? Says.my ni lagi cepat dan lumayan!


Contoh reward anda bila orang click

Untuk says.my, happy 4th anniversary. Personally, you really changed my perception to make money online! Saya dapat rm110 in less than 2 months. TQ!


That's all for this entry. Diharapkan kowang semua dapat join dan if menang, untunglah! Hehehe. Untuk tahu banyak lagi cara buat duit online dengan cepat dan lumayan, click here. Assalamualaikum and salam sejahtera!

"Sharing is caring =)"

No comments:

Post a Comment

Kongsi Resepi